Mar 5, 2009

kenali ayahanda lajin (baca: hanjing)

klik gambo bawah ni kalau lu orang lagi samseng dari lajin

Gua takde masa nak ulas panjang. Blogger otai dah tulis panjang di sini, situ dan di sana sini. Ayahanda lajin  ni telah menunjukkan kuasa sakti terhebatnya iaitu jurus hikmat jari hantu condong menara teluk intan yang dituntutnya ketika bertapa di gua tanglung brickfields satu masa dahulu. Nampaknya mamat berbaju putih dihadapannya hanya mampu tersenyum akibat terkena aura jurus hikmat rahsia tersebut. Sila berhati hati jika bertembung dengannya di Ipoh kerana si lajin-no-moto didapati sering menyalahgunakan jurus sakti tersebut di lorong lorong gelap.


2 comments:

Anonymous said...

ayahanda lajin kau adalah seorang yang betul tak de otak , kurang ajaq , buat hebat , kalau engkau nak sparing ngan aku tak ragu2 aku la weh , riak sangat kau nie, cabar aku takkan padam hangatnya . jaga ko, sekuat mana pun pertubuhan ko kubur asing2. mampus pun tak sama time, selagi engkau buat taek mcmnie pekida dicop samseng , barua .... lihat dan rasa naseb ko , sama ada didunia ko merana atau akhirat , aku harap ko merana kat dunia sempat ko taubat , akhirat ??? allahuakbar. ingat allah sama la barua weh ...

Anonymous said...

tu bukan tunjuk fuck la...

hang masuk pekida hang tau la apa maksud sign jari tengah tu..

lillahi, lain maksudnya.