Apr 5, 2009

rahsia. jangan bagitau boyfriend altantuya




6 comments:

paiseh said...

gua syak sekadar nak cukopkan RAHMAN je tu..
kasi can la.. heh!!.

salut la apek!!

Baginda Reformasi said...

huhu pasni teori anwar lak..

A-anwar
N-Nizar
W-...
A-Abdul hadi
R-....
hahaa
to:PR people..
stakat baca quran PUTRI tau baca

linknye:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/penghormatan-yang-di-beri-penghinaan.html

BukanAntiNajib said...

HAHA...LAWAK AR..

SEKADAR APEK TUA KELUAR BAWA KELUAR KERTAS PANGKAH PAS, GUA PUN BOLEH BUAT BRO..

GUA LARI LAJU2... SAMBIL GUA CARI KERTAS PANGKAH PAS TEPI JALAN.. GUA ANGKAT TUNJUK2 SATU MALAYA..

ADAKAH MACAM TU GUA DH SOKONG PARTI PAS BRO...?? HAHAHAHA....

altantuya said...

oh kalau macam tu kitorang pijak kepala najib ramai ramai pun tak apa la. saaaaaaaaaaaaayanggggggg sgt.

huhu

Bukan Anti Najib said...

HAHA.. TU LA PASAL..

SETAKAT GAMBAR APA BARANG BEB..

GUA PUN BOLEH PIJAK GAMBAR TUAN TANAH GAK...HAHAHA..

GAMBAR ATLANTUYA PUN GUA BOLEH PIJAK KAW2..LALALA.. =P

SYGGGGGGGGGGGGGG SGT... HUHUU..

sEmut said...

ape cer PAS menang majoriti lagi besar ni?




cepat sikit gali kubur tu wahai pencacai umno sekalian