Apr 21, 2009

satu mulut, dua suara

Gua memang dah lama tak baca paper. Tapi lepas baca entri dari brader Isham TukarTiub, baru gua perasan...


4 comments:

romibaiduri zahar said...

Semut...
aku dah jangka benda ni jadi...
jangkaan aku benar belaka...

kalau orang mati...
tanah kubur merah lagi tau...

siapa kata PM kita ada 6...
ada 5 jelah...
betul tak?

sEmut said...

hehe betul. pm paling baru ni dah la takut bini. sanggup jadi kuda tunggangan si paria kerepot tu pulak.



malang rakyat malaysia..

paiseh said...

tak lama je pak shahrir ni gu syak...

Baginda Reformasi said...

makin botak kepala shahrir nih...sila lah melawat kesah di sebalik kekecohan sidang DUN MELAKA yang diwar-warkan media TORTOQ UMNO...
link:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/lucah-mr-lee-dan-betty.html