Jul 20, 2009

siapa beli berita harian dia bodoh


An open letter to Berita Harian




12 comments:

Luca De Ketiak said...

gua baru nak iklan gua punye barang kat berita harian. lu da wat gua serba salah..

Luca De Ketiak said...

n lupa plak!

gua 1st!

muahahaha!

sEmut said...

haha takpe. iklan je. gua sokong bisnes lu.

Luca De Ketiak said...

gua br bukak inbox gua. tiada sebarang order dari semut. gua syak lu order pakai nama lain tanda sokongan senyap.

sEmut said...

nanti la bonus gua borong. tapi gua kerja sendiri bila nak dapat bonus?

Luca De Ketiak said...

gua gaji pun xde. lg hina. lu keje ape beb?

n apasal kadang2 word verification lu kat bwh ni kuar hurup2 yg mcm gampang? tulis babi kan senang je.

sEmut said...

# Occupation: Pembekal sayur, ayam, ikan, daging dan barang runcit

Luca De Ketiak said...

lu mcm jiran gua kat jelapang. dulu supply bawang skang jual nasik ayam..

cikgu said...

dah lama dah tak beli Berita Hairan dan Utusan Meloya.

sEmut said...

jangan beli. sedekah seringgit sehari ke masjid/surau lagi bagus

Luca De Ketiak said...

sapa nak baca iklan gua nnt?

sEmut said...

baca paper free kat mamak atau kat opis je. bazir je beli