Jul 21, 2009

najib cakap tak serupa bikin

Sikit sikit 1Malaysia, hari hari berita ada cakap 1Malaysia, iklan pun ada 1Malaysia, radio pun selalu cakap pasal 1Malaysia, suratkhabar pun gila 1Malaysia, macam gampang. Tapi, pernah tak lu orang tengok sendiri website 1Malaysia si Najib-tantuya tu? pernah bukak?

Tadi gua saja gatal tangan nak usha apa perkembangan terbaru website jijik tu. Kali terakhir gua bukak masa September 2008. Ada gua Prt Scr gambarnya di sini.

Dan ini yang terbaru..


Korang perasan tak? Dalam dia duk heboh sana sini 1Malaysia sampai gua rasa nak muntah, tapi dia tak masukkan langsung pilihan bahasa Tamil untuk bacaan mereka mereka yang berbangsa India. Apa jadah? Website Malaysiakini pun ada sediakan 4 bahasa pilihan untuk tatapan warga Malaysia. Apa cerita Najib Razak? Patutla Mahathir selalu hentam lu, lu tak masukkan bahasa ibunda dia. Kah kah kah.


Notasemut: Nah tengok sendiri di sini (tak taula kalau esok lusa dia dah masukkan pulak)