Mar 29, 2011

armand ketua wira perkasa letak jawatan, ahli pulak meroyan!

confirm, armand dah letak jawatan. sumber malaysiakini, Ketua Wira tinggalkan PERKASA. jenis letak jawatan pun dekat kedai kopi je. keh keh keh. elok la, tak payah membazir macam di carcosa. sebelum ni Ketua Wirawati Raihan Sulaiman letak jawatan, sekarang Ketua Wira pulak. ape ke he? wallahualam. hanya mereka yang tahu. tapi masalahnya sekarang apa masalah ahli perkasa tak habis habis nak meroyan ni? diharap si armand ni dapatla nasihat sikit budak budak perkasa ni. pergi jahanam la dengan perjuangan bangsa. tak ke mana punya. kalau ketua bangsa lu tu tahap agama super power berakhlak tinggi lain la cerita, ini, ibrahim ali. KAH KAH KAH!

update: armand letak jawatan je. bukan keluar perkasa. maknanya dia masih lagi secebis tahi. sekian.

sumber: fesbuk si armand

No comments: