Mar 31, 2011

blogger umno (gambar dulu, kini, selamanya)

gua tengok dah ramai geng blogger taruk gambor ni dekat blog masing masing dua tiga hari lepas. mungkin ramai yang tertanya tanya. siapa dia ni? orang ke big foot? kah kah kah! betul ke blogger umno? 

yang baru start baca blog blog politik, mungkin tak berapa kenal. tapi gua dah ikut secara serius aktiviti geng cybertroopers umno ni sejak 2008 lagi. hari hari berperang di forum tranungkite.net. berhujah, berdebat, mengecam, mengutuk, kena basuh dengan orang agama, kena maki, kena ban dengan admin yang perasan bagus dan banyak lagi kenangan yang tak dapat dilupakan. zaman tu kalau ada prk memang bn takde harapan. dah ujung ujung ni je diorang buat comeback. gua steady, gua ok!

di pendekkan cerita, hari ni gua selongkar balik gambor lama lama yang minaq_jinggo simpan, dan akhirnya terjumpa la koleksi lama gambor geng cybertroopers. lu orang bandingkanla sendiri. keh keh keh



 gambar blogger melayu umno yang tengah 'panas' sekarang

*

*


flashback : gambar masa sesi rais yatim bertemu blogger, april 2009

*

*



flashback : gambar masa pelancaran bloggers patriot, ogos 2009

*

*

tambah lauk : parpukari akan jadi beban kepada zambry dan UMNO
(thanks naim for the link)

tambah lauk lagi : siapa parpukari?

tambah kicap sikit : fesbuk parpukari?

2 comments:

Anonymous said...

RASE VIDEO TIPU SI UMNO TU PERUT BOROI DIE KUT...

Anonymous said...

Memang sah keling menyamar melayu kantoi si gemok ni.