Apr 25, 2011

AC MIZAL DAN MAMAT KHALID JOIN UMNO? [ANALISIS GAMBAR]

semalam kecoh satu ipoh, satu negeri perak, dan satu malaysia bila dikatakan ac mizal, bini dia emylia rosnaida dan mamat khalid join umno. ac mizal tu orang tak kisah sangat. semua orang tau dia penipu. penipu memang layak masuk umno. masa depan pun cerah nak naik pangkat. kah kah kah!

kenapa gua kutuk ac mizal? sebab majoriti rakyat malaysia dah tahu pasal bisnes gelang magnet bangang dia tu. kah kah kah! ada yang tak tau lagi? nah, baca dua daripada beratus ratus blog yang membongkar penipuan gelang bangang tersebut.

Gelang AC Mizal - Bayang Bala Di Ufuk Timur - Aididleaks

Gelang AC Mizal, Fakta Atau Auta? - BeautifulNara

sumber : peraktoday
KAH KAH KAH!


ok. kita tinggalkan ac mizal dengan gelang dia, kita balik pada tajuk. memang semalam ada program Jom Sertai Umno anjuran Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Ipoh Barat yang berlangsung di Restoran Simpang Tiga Greentown Square. berikut adalah antara blog yang buat liputan event tersebut.

GEMPAR! PENGARAH KITE BAKOR JOIN UMNO! YIHAAAAA.... - PARPUKARI

Dato AC Mizal, Datin Emylia Rosnaida dan Mamat Khalid sudah sah menjadi ahli UMNO - YB Dato Hamidah Osman

Mamat Khalid, Datuk AC Mizal dan Datin Emylia Rosnaida antara 500 ahli baru UMNO Ipoh Barat

AC MIZAL, EMEILDA & MAMAT KHALID SERTAI UMNO

PANAZZZ : HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH SERTAI UMNO - LAGI ARTIS MASUK UMNO

keh keh keh. ok puas hati? ke malas bukak? bagi yang malas dan rasa jijik nak bukak blog umno, di sini gua kongsikan gambar gambar sepanjang program yang gua kutip secara random.

ac mizal dengan emylia je pegang borang?

ac serah borang keahlian

emylia serah boang keahlian

sidang media

ac mizal bercakap

takde nama mamat khalid?

makan

makan makan

ok. tu antara gambar gambar penting yang gua kutip dari blog blog umno. penat gua cari gambar mamat khalid serah borang keahlian, tapi tak jumpa. gambar mamat khalid join sidang media pun takde, padahal dia yang paling top dikalangan media sekarang ye dak? kalau tengok video yang diupload oleh sungairapatonline pun tak nampak kelibat mamat khalid. video dia umumkan masuk umno pun takde? takkan wartawan taknak tanya mamat khalid kot?


gua bukannya larang mamat khalid join umno, itu hak dia. dan bila tengok tajuk blog blog umno di atas, semua ada mention nama mamat khalid, nama kak limah pun ada! kah kah kah! tapi mana gambar dia serah borang? sejarah ni weh, jangan main main.

anyway, tahniah la pada semua yang join umno. dengarnya 500 orang semuanya, tapi yang gua dapat tahu orang kuat umno ipoh barat dan geng hamidah je dah berapa ratus yang join makan makan. kita bersangka baik, mungkin yang lain makan kat meja luar atau bungkus bawak balik. kah kah kah!

kepada brader mamat khalid, selamat maju jaya. kalau betul join umno, jimat sikit duit gua tak payah tengok wayang filem hang dah lepas ni. gua bukan apa, gua ni ahli ASALKAN BUKAN UMNO. terus terang kabor. tapi kalau ada maklumat terbaru, bagitau la dekat blog ye. keh keh keh

komen terakhir dari blog mamat khalid :)

sumber : bernama


p/s: kalau ada gambar atau video mamat khalid serah borang keahlian umno mintak share ye, gua tak larat nak google semua.


1 comment:

Hulubalang said...

blog apa parti pun syaitan!