Apr 18, 2011

BOIKOT RESTORAN MAMAK KIMMA!

gambar hiasan. kah kah kah!

KENAPA NAK BOIKOT KIMMA?

nampak? tak nampak lu umno. umno bukan kawan gua. get lost



* * * * * * *

TAHUKAH ANDA KIMMA NI BINATANG APA?

sumber : wikimma


notatukartiub:

sesiapa yang tahu mana lagi restoran kimma
sila ambil gambar untuk dipaparkan kepada umum

masanya telah sampai untuk kita semua bangun
dan sedar agar jangan ditipu oleh mamak kimma

di pulau pinang pada awal kemenangan pakatan rakyat
dahulu para eee telah membuat demo
apa yang berlaku masyarakat china dan penyokong
pakatan telah memboikot nasi kandar

akhirnya kedai nasi kandar minta maaf
dan mengatakan bahawa mereka bukan dalang
demo tersebut

apa yang penting ialah semua penyokong
pakatan rakyat wajib memboikot restauran
SYED DAN KHALIFA

dua restoran ini telah dibuktikan sebagai
penyokong tegar kimma


notasemut :

presiden - syed (RESTORAN SYED, biasa nampak)
naib presiden - mohsin (RESTORAN MOSIN, rujuk gambar bawah)


sumber : website kimma


tapi kalau orang nak belanja gua on je takde cerita banyak. cuma dilarang tangkap gambar di restoran geng kimma lalu 'tag' gambar gua di fesbuk. KAH KAH KAH!


UPDATE : semua di [sini]


6 comments:

cayrol said...

Restoran Syed... alamak dulu aku pegi makan kat situ... lepas nie kena boikot...

Malaysia paling cekap berbahasa Inggeris di ASia

sEmut said...

rasanya semua orang pernah melepak restoran syed ni. ada di mana mana. especially lembah klang

tapi lepas ni jangan harap la gua nak pergi lagi

Anonymous said...

Apasai nak boikot pulak! Itulah apabila orang dedah yang sebenarnya hangpa tak boleh terima dah tu nak boikot. Punyalah taksub sampai tak boleh fikir sendiri.

lu pikirlah sendiri.

sEmut said...

dedah ke fitnah?

siapa yang taksub?

siapa yang tak boleh fikir sendiri?

kah kah kah!

ni mesti spesis eee jugak ni

kah kah kah!

rahman ghani said...

Syed & khalifa you have lost another customer...

budi baik said...

kasi bungkus sama mamak kimma