May 11, 2011

ENTRI MARAH SEMPENA HARI JADI KE-29


hari ni hari jadi gua yang ke 29. biasanya memang gua tak celebrate benda benda hari jadi ni, tapi disebabkan kecemerlangan brader di atas, gua ada senyum sikit la sempena hari jadi tahun ni. thank you mr ryan giggs! congrats manchester united!

tahun 2009 merupakan antara hari jadi yang paling gua celebrate. mana taknya, mahkamah tinggi isytiharkan nizar mb perak yang sah! tapi malang, esoknya, diulangi esoknya, hakim mahkamah rayuan yang dilantik vk linggam menolak dan seterusnya merampas kerajaan pakatan perak secara haram jadah! bangsat!

dan bermula dari episod rampasan kuasa tu, gua jadi rebel. tua muda lelaki perempuan sepupu sedara pekida perkasa semua gua maki takde kesian. lantak la apa orang nak kata. peduli apa gua. kalau nak fight kita lawan dengan fakta! bukan atas nama ketuanan melayu bacul! tahu?

satu lagi, walaupun hari jadi tahun ni gua ada senyum sikit, tapi tak bermakna gua dah cool. gua tetap gua, lawan tetap lawan!

sumber : bernama 11 mei 2009

sumber : bernama 6 mei 2011

No comments: