May 5, 2011

Eskay : SAYA TAK TUDUH ANWAR (pulak dah..)

“Saya tidak pernah menuduh Anwar berzina. Bila saya tuduh dia berzina? Soal dia zina atau tidak berzina tidak ada kena mengena dengan saya." 
“Saya menghubungi wartawan untuk tanya sama ada orang dalam rakaman itu adalah Anwar, itu sahaja. Anda yang paling rapat dengan dia, selalu mewawancara dia.”

Eskay turut ditanya kenapa rakaman video lucah itu tidak menunjukkan pelacur berkenaan mencuri jam Omega pelaku sebagaimana yang di dakwa oleh ahli perniagaan itu. 
“Saya tak tahu…saya tidak perhatikan benda-benda ini.” 

kah kah kah! tutup je la rancangan maharaja lawak weh, kita dah ada maharaja lawak eskay! kah kah kah! benda benda macam ni buat gua jadi terkedu nak ulas lanjut. buang masa beb, buang masa! baca sendiri laporan penuh di www.tvsnews.net. kalau laporan tu palsu sila lah saman tvs ye maharaja lawak eskay, mesti menang punya. kah kah kah!

No comments: