May 7, 2011

minyak dunia TURUN tiga hari berturut-turut. malaysia?

petang khamis, 6.00PM (waktu malaysia)

pagi jumaat, 8.00AM (waktu Malaysia)

pagi sabtu, 8.00AM (waktu Malaysia)

* * * * * * *


TURUN!  TURUN!
TURUN NAJIB !!!


7 comments:

Anonymous said...

bersyukurlah minyak ron95 still maintain..
bersyukurlah ada subsidi minyak..

hakikatnya harga minyak memang akan sentiasa naik walaupun ia turun.. ianya cuma turun sekejap je..

nak benda free gi lah korek petrol tu sndri.. sng~

white_hornet90 said...

baguih...
keliaa....
hg suka ron95??
telan banyak2...
haha
mnyak 95 celaka..
dh la kualiti hampass..!!
makin hari makin downgrade plakk..
jahanam moto aku..knocking x abehh..
bangsat najib..
janji x srupa bikin..
kata harga 97 apung ikut pasaran??
kasi turun la mangkukk..!!

mykhalis said...

lepas shukur2.. pasni dapat makan ubi kayu syukur juga sebab dapat makan..bangang tolll

Ron 97 naik..ron 95 turun

Mengapa mereka merakam 3gp lucah??

koleksi artis seksi dalam majalah mangga

misz sheyla said...

syukur aku dapat subsidi...ehhh ntah2 xde subsidi...ker ckp jer subsidi ke??ke???ke cane???

Anonymous said...

yeke subsidi?? ke duit rakyat yg dijadikan subsidi?? knp kita minyak lagi mahal nie... persoalan la... ad minyak mahal, ad ladang gula, mahal.. ad najib lagi mahal.... aduh hai.. siapa lah yg hina dengki sngt nie?? cukai da la pelbagai2... bdoh la..
bgus la.. kita kembali pd zaman jepun mkn ubi kayu k...syukur dpt mkn... mmg bodoh la sape ckp g2...

Anonymous said...

cube korng pikir...knp msia bnyk cukai?? cukai pendapatan pun nk kena bg ke?? itu usaha kita sendiri senang2 je kerajaan cakap kena bayar cukai... da la cukai pintu, bil api, bil air, rotax keta, anak2 nk g sekolah kena bayar ( cakap je free sekolah kerajaan ) klinik pun kena rm1, (ad 10 anak, da rm10.. kalo doktor cakap kena masuk wad, botak kepala bapak die, da berapa pula ).. knp perlu cukai pelbagai?? mane pergi duit itu semua???????????????????????????????????????????????????????????????????????
gaji aku rm1600.. tolak kwsp + sosco da tinggal rm1400..tolak pnjaman umah rm 500, jadi rm9oo tolak kereta + minyak rm 300+100 jadi rm500..brg rumah jadi rm200..jadi rm 300...bg orng tua rm100 jadi rm 200...anak2 + yuran + repair kereta, baju sekolah, kasut, buku....da bpe?? cukai pintu, bil api air lagi... mane nk cri duit... kerajaan ingat semua orng kaya ke?? mampu ke???? memang kau kalah la pru nie... bodoh punya pemerintah!!

umminadia said...

time minyak mahal..ikut pasaran..time murah..x pulak regenya turun..nmpk sgt kerajaan jd pembuli..