May 11, 2011

tahukah anda page HOT FM kena hack?

hampir 800,000 peminat page HOT FM kini terpaksa melayan kerenah Jack dan kawan kawan.

antara status update oleh geng lanun. keh keh keh
masa mula mula di hack. kah kah kah steady!


sebenarnya semalam lagi gua dah perasan benda ni, tapi memandangkan masa tu banyak isu lain yang perlu diketengahkan, jadi gua tangguh niat nak kongsi cerita hot fm kena hack. mujur petang ni ada masa terluang sikit, dapatla gua kongsi snapshot yang gua ambil dari wall hot fm seperti di atas. 

dan setakat ni gua perhatikan gelagat jack and co. yang hack page hot fm ni agak bertanggungjawab juga la. takde la dia pakai bahasa kesat ke, berkelakuan tak senonoh ke, berlagak sombong ke, lanun lanun ni siap buat poll lagi untuk fan hot fm sama ada nak pulangkan balik page pada owner ataupun tidak. kah kah kah!

notasemut : adakah ini cabang baru lawak 'hangit' hot fm? hehehe sumpah gua tak tau.

3 comments:

Anonymous said...

hmm.... depa nie makin ari makin salah guna plak internet nie... smpai mengangu hak org lain... xelok la... depa xtaw yg depa dok wat mcm ramai dah yg dok mendoakan benda2 x elok untuk depa.... ngn dak2 indon x brani plak nk wat... walaupun aq knal sapa jack 2.. tp aq x sehaluan ngn dia..
maw tnya white hat hacker padahal kenyataannya dia 2 black hat hacker..

~~Ticer Wann~~ said...

macam-macam hal la sekarang ni

Anonymous said...

sama la perasan semalam lagi. ^ ^ ramai blogger tulih pasal ni..