Jun 28, 2011

sempena bersih 2.0 - patriot buat kecoh di pkr HQ (tropicana)

baru kejap tadi gua post gambar gambar geng pa*turot buat hal di seremban. dan di bawah ni gua kongsikan gambar gambar geng pa*turot buat hal di pkr hq (tropicana) pulak. 

setahu gua, balai polis kat sebelah hq tu je tapi macam takde apa apa tindakan pun ye dak? kalau jual baju kuning, sekelip mata kena gari. kah kah kah!









3 comments:

Anonymous said...

ceh pkai mat rempit..

sEmut said...

itu je paling power yang diorang ada

SHE said...

KESIAN DYORANG...HAHAHAHHAHA...BUKAN NAMPAK MCM BODOHKAN DIRI SENDIRI KE TUH?