Jun 27, 2011

sempena bersih 2.0 - patriot buat perangai beruk di seremban

ok sebenarnya tadi gua tengah rilek rilek main kucing. tiba tiba seorang rakan fesbuk bertanyakan soalan di wall gua. disebabkan beliau bertanya di wall dan demi menjaga reputasi gua sebagai blogger bermaklumat, gua jadi kucar kacir cari info tentang geng 'patriot' buat hal di seremban. hasil tindakan pantas, dapat la beberapa keping gambar seperti di bawah. cerita penuh gua tak tau. cari sendiri.



*gambar dan ayat di bawah tu gua copy paste bulat bulat dari twitter budak umno. harap maklum.

Depan pej pkr rahang seremban

Pemuda seremban Berkonvoi ke seluruh seremban

Pemuda ke area seremban 2 beramai2 sambil memakai baju patriotik

Team patriot berkumpul di seremban

Ketua pemuda negeri bersama pejuang2 patriot melaungkan lagu ini lah barisan kita dgn penuh semangat..

notasemut : itu je la paling power yang geng pa*turot ni boleh buat. al maklumlah, IQ rendah..

6 comments:

Anonymous said...

tgk muke pun da tau..semua budak2 hingusan laie..yg suke preng sana preng sini memalam...adoiyaiii budak2 nih..

Anonymous said...

nampak macam budak-budak tak lulus srp aje, belanja teh tarik secawan mabuk macam minum todi 3 koleh

horahora said...

dpt tshirt free.. pastu dpt peluang merempit... sonok la depa

Anonymous said...

cuba tgk BERSIH pulak macamana yang dah TAK BERSIH.kesian pulak..

Anonymous said...

ORG MELAYU BERBANGGA JADI MUDAH LUPA.. SIAP LETAK DALAM FB LAGI.. SAMPAI BILE NEGARA NAK MAJU KALAU HIDUP X BERSATU.. TAHU MENGUTUK AKHIRNYA MENJATUHKAN MARUAH SENDIRI..REALITI KPD YG TAKSUB..KUTUK DIRI SENDIRI... HAHAHHA

sEmut said...

kah kah kah pencacai menggelupur. mahathir kutty kata melayu mudah lupa takpe pulak ye? siap puji lagi. kah kah kah!