Jun 1, 2011

UDA HOLDINGS jual tapak penjara pudu pada MUTIARA GOODYEAR

sumber : bernama sebentar tadi

sumber : reuters finance

sumber : www.mutiaragoodyear.com
gua pun tak berapa pasti apa isu yang lanun lanun umno duk bising bising dalam buletin utama, tapi yang pasti ada yang tak puas hati sebab tak dapat 'bahagian' dalam projek yang akan dibangunkan di tapak penjara pudu.

pergi mampuslah. gua tak into sangat benda projek juta juta ni. elok juga lanun lanun ni bergaduh, senang sikit nak tumbangkan umno barisan nasional nanti. keh keh keh

bagi yang tak pernah tengok penjara pudu, gua tumpang simpati. bawah ni gua kongsikan video kenang-kenangan sebelum penjara pudu dirobohkan. terima kasih pada orang yang buat video ni. nak harapkan kerajaan? dia lebih suka kita tutup semua lampu, jangan selalu buka peti ais dan gosok baju seminggu sekali. syukur..


2 comments:

Pak mat said...

Bagi puak2 Melayu amno dan penyokong depa buat la apa pun asalkan amno yang perintah.Hidup amno mampos melayu...

budu said...

aku hairan dgn puak2 yg sedih sangat penjara pudu kena roboh. pernah menginap ke suatu tika dahulu?