Jun 12, 2011

zambry untuk dijual

sumber : zambry facebook page

terus terang kabor hobi gua memang maki zambry dekat website dia, asal ada posting yang bangang mesti gua maki, tapi maki ada 'isi' la. malangnya dia tak pernah publish komen gua. kah kah kah. padan muka. menteri besar haram, jadah apa gua nak hormat? 

disebabkan hari ni agak boring, gua pergi tinjau www.zambry.com, berkobar kobar nak pergi buat hal, tapi malangnya tak boleh. heh apahal ni zambry? ramai sangat maki lu sampai dah tak larat nak handle ke? kah kah kah! gua tau benda ni bukan gua sorang yang buat. gua pun asalnya dijemput oleh rakan blogger untuk menyerang lu. kah kah kah! berani jadi menteri besar haram, berani tanggung!

berikut gua sertakan screenshot yang di ambil dari website menteri besar haram tu. ada sesiapa berminat nak beli ke? kah kah kah!

sumber : zambry.com

sumber : sedo

sumber : whois zambry

No comments: