Jul 28, 2011

lepas beg kulit buaya, cincin dan gelang jacob - kini rosmoh minta peruntukan lagi !

rosmoh dan gelang jacob & co

sumber : bernama

puas gua fikir, ayat last sekali tu dia tuju pada siapa? bukan. bukan untuk rakyat. sebab dari maklumat dalaman yang gua dapat, setiap kementerian yang mintak bajet dari kerajaan mesti dapat separuh, suku atau sekelumit je daripada jumlah 'juta juta' yang diminta. tapi untuk permata, berapa dia mintak, banyak tu la yang dia dapat. sebab tu ramai pak menteri tak puas hati dengan rosmoh ni. kakakaka. terima kasih pada sahabat gua yang bocorkan hal ni. ko memang power. yang pasal satu lagi tu, gua simpan dulu.


tadah tangan kesyukuran

rosmoh dan koleksi hermes birkin

notasemut : gua suka berita jenis macam ni. dah la keluar dari mulut dia sendiri pulak tu. peh. lepas ni ada la benda benda baru yang dibelinya nanti ye dak? keh keh keh. sama sama kita tunggu..


No comments: