Aug 12, 2011

demo anti murtad - feat. ezam dan zulkifli nordin [gambar curi]








sumber : blog pencacai

notasemut : oh macam ni rupanya demo anti murtad. harap makin ramai la saudara baru yang berminat nak peluk Islam lepas tengok demo ni. 




4 comments:

Mr Rez said...

Berjuang ke jalan Allah & mempertahankan agama itu adalah dituntut.. tapi cara ini macam kurang tepat..

Anonymous said...

sebenarnye ramai yg murtad kt malysia ni sebab kawen.. pelik jgk org laki islam ni tak hemsem ke?

Anonymous said...

Lepas sembahyang Jumaat tadi saya bagi tau anak saya ada 'tunjuk bodoh 'ops sorry tunjuk perasaan di luar masjid,anak tanya mana.. saya tunjuk tuh..dia senyum.

Anonymous said...

kalau memang nak murtad tu bukannya kena bagitau atau isytihar secara bertulis atau lisan.tetapi niat dlm hati tu...orang yg nak murtad bukannya hari tu dia murtad tetapi dia dah murtad lama dah.Kalau kita halang pun disisi kita mereka islam(tak murtad)tapi disisi Allah..hanya Dia yg mengetahui..