Aug 26, 2011

menjelang pilihanraya umum - syarikat pos peluru dikenal pasti

sumber : utusan satan

kah kah kah! ni berita lawak apa ni? polis sudah mengenal pasti syarikat kurier yang digunakan untuk pos peluru? kah kah kah! bukan ke sekali pandang je boleh tau syarikat kurier mana? dhl, nationwide, poslaju, kangaroo, ups, fedex, tnt, skynet, city link dan lain lain. bukan ke semua syarikat courier tu pakai consignment note dengan lambang dan nama syarikat masing masing? itu pun polis ambil masa sehari ke nak kenal pasti? kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah!

pergi la buat kerja lain woi. molotov cocktail berpenutup pink, parang bau kedai dengan t-shirt bersih 2.0 packing ikut saiz itu hari pun tak setel lagi ni. kah kah kah! sudah sudah la bodohkan melayu, melayu dah muak dengan berita bangang macam ni woi!

notasemut : awas, peluru telah disahkan hidup. kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah!



No comments: