Oct 25, 2011

Himpun gagal - lebih 90,000 disekat polis, laluan bas dialih, stesen komuter dan lrt ditutup

memang kelakar betul bila baca berita berita yang ditulis pasal kegagalan Himpun sejak kebelakangan ni. tapi bila gua belek belek balik, rupanya berita sehari sebelum perhimpunan tersebut merupakan berita yang paling pecah perut sekali. kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah! tak percaya? nah, baca berita eksklusif di bawah ni!


sumber : utusan akidah fitnah


sumber : dari lensa semut
notasemut : memang tak sia sia gua turun Himpun itu hari, boleh tengok dengan mata kepala sendiri apa yang berlaku. paling tak boleh blah, dah masuk waktu asar pun depa boleh pungpangpungpang cerita pasal selamatkan akidah. kah kah kah! epic fail!


4 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam,

Teman tunggu gak PM dan laki dia nak datang, rupanya tak mai. Kalau 100k org datang pasti dah mai. Tp runner call, "Err..baru 2 ribu datang Tok Seri." PM pun kata, "Takpa Uolls buat, ai dgn Jib nak siap laman tengok MU, k?"

Anonymous said...

kat banner tu "MELAYU SEPAKAT ISLAM BERDAULAT.." Nape smuanye nk bmula dgn melayu dulu..abestu klo yg india muslim, cina muslim pon org Islam gak.. -_-

Anonymous said...

ini kerana istilah dalam perlembagaan ialah melayu itu adalah beragama islam, mengamalkan budaya melayu dan bertutur dalam bahasa melayu..

Anonymous said...

perhimpunan yang sah2 diketuai ORANG KAPIR bersungguh pergi sokong...

perhimpunan yang sah2 diketuai oleh orang Islam dikutuk2...

tak ke kelako ke tuh...

sapa patut kena gelak ni der???

baik2 der.. hang gelak besor tuh...

ludah ke langit, jatuh kena muka sendirik.. adoiii...