Oct 4, 2011

HOT : minyak turun menjunam, malaysia sibuk dengan jubor

atas ni graf harga minyak sampai mei 2011.

pada jun 2011, minyak turun 10 sen. fahamkan ayat yang gua highlight warna merah tu. paham tak?
sumber : malaysianinsider

sumber : oil-price.net hari ini

hah sekarang nampak tak? nampak tak? mana janji janji kerajaan nak apungkan harga minyak ikut harga dunia? mana? gua peduli apa dengan jubur saiful bukhari, gua peduli apa dengan istana RM800 juta, gua peduli apa dengan cincin melawat malaysia, gua peduli apa sama transformasi lancau tu semua, pergi mampos!

dear prime fucking minister, lu kalau tak boleh turunkan harga minyak, lu turun la senang. amacam? 

notasemut : gua tak marah kalau prime fucking minister tak umumkan pelarasan harga minyak ikut harga dunia. sekarang, gua dah marah!


No comments: