May 24, 2011

sempena minyak nak naik - koleksi kereta tmj


















sumber : google images


notasemut : kalau dah macam itu rupa nombor platnya, jpj / polis berani saman ke? keh keh keh

singapura potong gaji menteri, malaysia bayar gaji pada bekas menteri

sumber : metro semalam

sementara itu di malaysia...

Samy Vellu dibayar gaji, elaun RM27,227.20 sebulan - mkini

Duta Khas (infrastruktur) Malaysia ke India dan Asia Selatan, Datuk Seri S Samy Vellu dibayar gaji dan elaun adalah RM27,227.20 sebulan, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz.

Selain itu, bekas presiden MIC itu juga menikmati segala kemudahan dan elaun lain yang diberikan selaras dengan taraf duta.

“Seramai enam orang kakitangan (juga) telah diperuntukkan untuk bertugas di pejabat Duta Khas. Bermula 1 Jun 2011, Pejabat Duta Khas adalah di tingkat 25, Plaza Sentral, KL Sentral, Kuala Lumpur,” katanya dalam jawapan bertulisnya di Dewan Rakyat hari ini.

Nazri menjawab soalan yang dikemukakan oleh Lim Lip Eng (DAP-Segambut) yang ingin tahu rasional kerajaan menubuhkan jawatan tersebut dan lingkungan kerjanya.

>> baca seterusnya

notasemut : nampak sangat kerajaan kafir dan pemimpin bukan Islam jauh lagi peka dengan kehendak rakyat dan bijak mengurus kewangan berbanding kerajaan Islam 1malaysia umno-apco. habis nak buat macam mana ye dak? dah la dia perdana menteri, menteri kewangan pun dia juga. lepas tu kena queen control pulak. kah kah kah! bangang!

kereta obama buat hal di ireland


kereta obama tersangkut semasa lawatannya di ireland. tak tau apa penyudahnya. sampai habis video gua tengok tak lepas lepas. keh keh keh. harap najib dan rosmoh tak buat hal macam ni semasa lawatan di luar negara. malu beb malu!