Jun 12, 2011

zahid hamidi mengaku kalah

sumber : bernama hari ini

apa cerita ni zahid hamidi? takkan dah mengaku kalah kot. kamu tu menteri pertahanan yop. kah kah kah! 

betul, kami mengulas isu mengikut tafsiran masing masing. dan tafsiran tersebut berdasarkan pengalaman dan kesusahan yang kami hadapi dalam menjalani kehidupan seharian sebagai rakyat. walaupun sebenarnya tak la sesusah mana, tapi disebabkan gua suka bergaul dengan golongan berpendapatan paling rendah, maka sedikit sebanyak gua dapat rasa penderitaan yang mereka hadapi kesan daripada kenaikan harga barang sekarang ini. 

unit tempur siber umno tak rasa benda ni semua. sebab tu hujah mereka lebih ke arah bongkak dan mempertahankan kepentingan 'puak tertentu' yang mereka sokong. dan macam biasa, kebanyakannya pro mahathir. paling tak boleh blah bila unit siber pencacai mempertahankan kenyataan mahathir yang kutuk idea negara berkebajikan parti pas. hey pencacai, mahathir tak layak bersuara pasal negara berkebajikan. dia adalah BAPA PENSWASTAAN!

mahathir la punca segala macam masalah berangkai yang semakin teruk sekarang ni. lu untung mahathir, sebab zaman lu berkuasa, internet belum diguna secara meluas. handphone yang ada model skrin hitam putih je zaman tu. mark zuckerberg pun sekolah rendah lagi. kah kah kah! gua ingat lagi kempen satu rumah satu komputer zaman mahathir dulu. siap boleh keluar duit kwsp kalau nak beli komputer.

tapi itu dulu. sekarang majoriti dah celik. semua boleh nampak. sebab tu bila ismail sabri lancarkan portal 1pengguna yang bernilai 1.4 juta, terus sekelip mata jadi bahan kutukan seluruh dunia. jangan jadi bangang. tak payah nak tegakkan benang yang basah. nampak sangat makap tak agak agak. nampak sangat kebulur duit. kah kah kah!

burpp! kenyang..

notasemut : tu belum gua ulas pasal rosmah punya RM111juta projek permata taik kucing dia tu. kah kah kah! oh ya, sebagai permulaan, apa komen unit siber pencacai umno pasal isu beg tangan mewah bernilai RM1 juta milik rosmah ni? hah jawab!

zambry untuk dijual

sumber : zambry facebook page

terus terang kabor hobi gua memang maki zambry dekat website dia, asal ada posting yang bangang mesti gua maki, tapi maki ada 'isi' la. malangnya dia tak pernah publish komen gua. kah kah kah. padan muka. menteri besar haram, jadah apa gua nak hormat? 

disebabkan hari ni agak boring, gua pergi tinjau www.zambry.com, berkobar kobar nak pergi buat hal, tapi malangnya tak boleh. heh apahal ni zambry? ramai sangat maki lu sampai dah tak larat nak handle ke? kah kah kah! gua tau benda ni bukan gua sorang yang buat. gua pun asalnya dijemput oleh rakan blogger untuk menyerang lu. kah kah kah! berani jadi menteri besar haram, berani tanggung!

berikut gua sertakan screenshot yang di ambil dari website menteri besar haram tu. ada sesiapa berminat nak beli ke? kah kah kah!

sumber : zambry.com

sumber : sedo

sumber : whois zambry

buang yang bersih, ambil yang kotor - umno style [gambar flashback]

muka depan utusan hari ini