Aug 13, 2011

najib di mahkamah - utusan vs AFP

muka depan utusan


sumber : utusan syaitan

sumber : AFP

kah kah kah! sebenarnya gua takde hal pun najib dengan rosmoh ni tak nak bercakap ke, nak berlakon bisu ke, pura pura lupa macam mahathir ke, serius gua tak kisah. itu memang hak masing masing. tapi tak payahla lu cerita pungpangpungpang nak bantu mahkamah merungkai blablabla.. lepas tu siap bagitau wartawan tak perlu dedah apa yang dah disampaikan pada peguam anwar. kah kah kah! boleh tahan bangang juga perdana menteri malaysia ni rupanya.

tapi terus terang kabor, bangang bangang dia, bangang lagi penyokong dia. kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah!