Feb 23, 2012

ZIM israel - kapal cuma singgah, tapi kontena ZIM ada di jalanraya [gambar dan video bukti]

sumber : sinarharian

sumber : faceboook RAMM
kapal israel singgah je? kah kah kah! agak agak la kalau nak menipu. hal menipu ni kalau tak kantoi kira selamat la, tapi sekarang dah terbentang depan mata. ok fine, nak kata gambar ni photoshop? heh, bukti video pun ada kat bawah ni. sila fokus pada minit 1:10 dan ke atas. hah nampak? nampak tak driver dia siapa? gua nampak macam anwar ibrahim. kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah!


Sumber : Era Pasca


No comments: