Apr 27, 2012

menjelang Bersih 3.0 - Ahmad Fuad Ismail perlu contohi Adnan Yaakob [VIDEO]

sumber : mkini

"saya sebagai menteri besar pahang mengalu-alukan, sebab kita demokrasi"

"kalau 20,000 orang berkumpul, takkan 20,000 orang tak makan, takkan 20,000 tak tinggal di hotel?"

"dengan sendirinya ada generation of economic activity"

"the more the merrier"

"kalau boleh buat macam bersih. ada bersih one, bersih two, bersih three.."

"kakitangan awam tu dengan kebenaran ketua pejabat apa salahnya"

- Adnan Yaakob, 13 Feb 2012, Hotel Vistana Kuantan.



kah kah kah! macam tak percaya gua boleh post entri puji Adnan Yaakob ni. hal perhimpunan Hijau 2.0 je yang gua puji, yang hal hal lain tu gua tetap benci. kah kah kah! kalau ikut pengalaman gua, dalam banyak banyak perhimpunan aman yang pernah gua sertai, memang perhimpunan Hijau 2.0 di Kuantan antara yang terbaik la. peserta dapat berkumpul dengan tenang. polis pun senyum je. siap bagitau mana parking penuh, mana parking kosong. cuma awal awal ada masalah tukar padang tu standard la. well, you know, Adnan Yaakob..


No comments: