Apr 13, 2012

nota pemimpin pakatan persenda raja - siapa Rahman Kadir? [gambar facebook]

sumber : fb rahman kadir

mula mula gua terbaca pasal cerita ni, gua 50-50 nak percaya atau tidak. gua ingatkan yang penulis nota "apabila raja dijadikan jenaka" ni berpendirian bebas dan tidak memihak ke mana mana parti politik. tapi, bila dah dapat link facebook dia dan lepas gua belek belek, terus gua tak percaya langsung apa yang dia tulis. kah kah kah! kenapa? nah tengok sendiri di bawah.

antara nota nota yang pernah ditulis rahman kadir. amacam?

dan di bawah ni antara gambar gambar dari facebook rahman kadir. hmmm...

sumber : gambar masa 901

sumber : gambar dengan adnan yaakob

sumber : err yang ni gua no komen

sumber : patriot anti bersih katanya..

notasemut : patutla laju je utusan kutip terus letak dekat muka depan..


7 comments:

Anonymous said...

DOKTOR UMNO dah.....!! Mamak pulak tuh....adusssss

Anonymous said...

Macam mana dia leh tgk reaksi org kat belakang yg dikatakan senyum dengan banggala...lokasi setiap pembangkang kat mana la...perlakuan setiap pembangkang yg dikata liat nk bangun semasa ketibaan VVIP.kalau dh dikata mengikut adat sgt,xker biadap kalau kepala dia duk ngadap kat org belakang semata-mata nk tgk kelakuan org kat belakang tu mcm mana?mcm mana dia leh dgr setiap patah kata2 diorng tu,dengan keadaan balai yg bising dengan pengumuman kehadiran VVIP.Pelik pulak aku....telinga lintah ke dia ni?

Anonymous said...

serban nampak hebat. mcm ulama. parti yg memperjuang kan islam pun di pelekih, mcm adik beradik abu jahal je....

Anonymous said...

Yang bangang nye pulak Utusan Meloya letak front page lagi dengan hanya memetik tulisan mamat ni kat FB...tak ke bangang tu....

Anonymous said...

utusan meloya...penyebar fitnah kepada rakyat....bukan melapor berita tapi putar belit berita.

Anonymous said...

utusex mmg suka cerita2 yang sensasi sebab suratkhabar dah tak laku. letak jer janji boleh panaskan emosi orang melayu

Anonymous said...

partner dia kat atas pun lebih kurang sama juga

tulisannya asyik nak mengampu jer