May 29, 2012

menjelang PRU13 - Amy Search, Mus May dan Ibnor Riza masuk UMNO [gambar]



“Hanya Umno sahaja yang mampu membuat rakyat kembali bersatu. Saya lihat Umno merupakan sebuah parti yang mampu menjamin masa depan negara dan rakyat melalui segala usaha yang dilakukan pemimpin-pemimpinnya,” kata Amy, 54, kepada pemberita selepas menyerahkan borang keanggotaan menyertai Umno di ibu pejabat Umno di sini Selasa. - dipetik dari mStar


notasemut : syukur alhamdulillah. nampaknya mereka sedar diri dan layak masuk umno mengikut standard yang telah ditetapkan oleh mahathir. kah kah kah!


1 comment:

Anonymous said...

...saya bersetuju ngan Tun Dr. M dalam isu "yang bodoh masuk umno" ... kalau boleh saya nak tambah (dengan izin tuan punya blog) selain dari yang bodoh mat dadah ngan mat pengikut ajaran sesat ayah pin je yang teringin ngan umno., buta mata buta hati dah tengok semakin ramai yang meninggalkan umno (termasuk Tun Dr. M dulu pernah mengisytiharkan keluar dari umno : tp tak de siapa yang ikut ... kah kah kah ...) masih nak ikut parti yang nak tumpor tu (kata orang perak) Jamal tu bapa dia ustaz Ali budak kg. bahagia teluk intan, sekolah rendah disekolah kebangsaan Laki-laki, Jalan sungai Nibung, teluk Intan bersebelahan dengan Kilang Padi LPN (nama asal sebelum ditukar kepada Bernas) bersekolah menengan disekolah menengah kebangsaan sebelum nama sekolah ditukar kepada Sekolah Menengah Seri Perak, Dekat taman Cicely, Jalan Changkat Jong (sekolah yang sama tempat Prof. Atory Hussin)dulu., tetapi selepas tamat SRP (kemudian ditukar kepada PMR) jamal tak sambung bersekolah ke tingkatan 4 tak tau dia kemana, kawan-kawan dia yang lain Subree Bakhtiar, Mohamad Nazri dan lain-lain kawan rapat dia dah tak nampak bayang dah lepas tu..salah satu sumbangan signifikan jamal ialah membudayakan pengambilan dadah dikalangan remaja kg. bahagia, adik dia jamil hayat dipenjara kerana mencuri wang di pondok telefon (semua orang tahu kes ni) Mus May pula adalah budak manjoi (sebut budak manjoi seluruh ipoh tahu kelebihan BUDAK MANJOI sebab mereka mempunyai Legasi tersendiri - tapi bukan legasi yang boleh dibanggakan) suatu ketika dulu Mus adalah salah seorang pengikut ajaran sesat ayah pin 'kerajaan langit', amy search korang sendiri kenal siapa anak dia si nabila huda yang juga mempunyai "Legasi" sendiri ... ada sesiapa boleh turunkan Legasi ibnor riza ..? orang-orang cam gini yang nak dibanggakan masuk umno ...? benarlah kata Tun Dr. Mahathir " Cerdik Pandai Masuk PAS yang bodoh tongong masuk UMNO "