May 22, 2012

raja lawak edisi perak - nizar pembohong bersiri [VIDEO PANAS]

Samhuri telah menafikan dia ada menelefon dan mengajak datang ke tempat kejadian dan kata Nizar berbohong.. Ini bukti Nizar tidak berbohong - yoperaktv


notasemut : video ni walaupun dah ramai orang share, tapi disebabkan tahap KAH KAH KAH dia sangat tinggi, maka gua nak share juga di sini. rugi woi kalau tak tengok! KAH KAH KAH! KAH KAH KAH! KAH KAH KAH!


2 comments:

Anonymous said...

Dah ada cop umNO kat dahi dia, apa nak diharapkan. Dia yang penipu dia boleh kata tanpa segan silu orang lain penipu. BANGANG PUNYA ORANG umNO.

chatchibor said...

malu aku jadi org perak. kome jual ape tu. Org UMNO jual maruah murah je tu... lepas tu semua boleh tengok dan menilai... macam ini ka nak tadbor negeri / negara? hampeh ..esok kalau tak dapat projek merajuk nak keluar parti? lepeh dapat U turn balik....kah kah kah kah lembu pun bijak lagi dari kamu yeop!!!!!!