May 28, 2012

selepas Bersih 4 - pengusaha restoran rugi, cawangan ditutup akibat demo [gambar kedai kena lelong]

ini cawangan kota damansara. sumber - FB

ini cawangan sri segambut. sumber - FB

sumber : sekinchanikanbakar.com

dan dengarnya banyak lagi cawangan sekinchan ikan bakar turut akan mengalami nasib yang sama. baguslah. sebelum kena boikot pun memang dah banyak komplen yang kedai ni servis lembab, makan tak sedap, lepas tu harga mahal. daripada buat malu nama sekinchan, elok la bungkus awal awal.



notasemut : mohon pemilik restoran sekinchan ikan bakar pergi buat laporan polis kerana mengalami kerugian berjuta ringgit akibat demo Bersih 4 yang diketuai oleh beliau sendiri. kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah! ambik ko jamal!


5 comments:

Anonymous said...

saya dah lama kenal ngan cicit dajjal ini dulu masa kat atas tak ingat akan allah tapi bila allah tarik nikmat dunia hidup dah macam beruk makan cili tak jumpa air ... itu baru nikmat dunia saja belum umur lagi bertaubatlah nak menipu orang lagi .. yang menyokong lagi lah bebal , benggap dan bodoh tak ikut apa syarak ajarkan dalam mencari peminpim

Anonymous said...

kikikikik...cai2 pr ni seronoklh tu berita cmtu hihihih

zull said...

Padan muka ko lahanat....kah kah kah

rakus said...

aku suka komen ko zull kahkahkah

Anonymous said...

Taipan usj pun dah bungkus...mcm chip more kejap ada kejap tak ada....rasa kurang dari 6bulan operasi....org buat frenchise dia nak buat frenchise....adussssss