Jun 4, 2012

menjelang PRU13 - harga minyak dunia turun, minyak malaysia kena tunggu najib turun baru boleh turun


time buletin utama tadi, najib kata BN takkan tabur janji yang kerajaan tak mampu tunaikan. dan gua ada dengar dia ada sebut tak boleh turunkan harga minyak. disebabkan tabiat gua sambil dengar berita sambil mengadap komputer, gua terus tengok harga minyak dunia hari ini (rujuk gambar). hah apahal pulak tak boleh turun? time harga minyak dunia naik bukan main laju buat pengumuman. kalau tak reti jadi perdana menteri letak jawatan la woi!!

notasemut : patutla tak berani nak berdebat, benda simple macam ni pun nak menipu. pui!



1 comment:

Anonymous said...

Ni fenomena biasa yg dah jadi tabiat...

Harga naik cepat je naikkan semua, tapi bila turun bnyak alasan spt stok lama tak habiis lagi tapi masa naikkan harga tak de plak bagi alasan stok lama ade lagi.

Harga minyak mmg turun dan turun lagi kalau ekonomi EURO masih tak stabil, ini disokong ngan harga EMAS dunia. Masa nih USD semakin mengukuh dan nilai RINGGIT MALAYSIA ikut lemah.

Pasal subsidi pun nak tipu inikan plak pasal harga minyak...

http://greenboc.blogspot.com/2012/06/dedah-rakyat-ditipu-dengan-subsidi.html

Fikir-fikirkan dan selamat beramal, untuk orang yang berakal.........