Nov 30, 2012

menjelang PRU13 - najib minta maaf

akhbar hari ini

bursa hari ini

notasemut : kalau negara maju pemimpin dia terus letak jawatan takde cerita banyak. maaf kepala razak lu!


2 comments:

Anonymous said...

Sedutan dari filem Jins Samsuddin... Tak da Maaf, Tak de Esok Bagi, Esok untuk siapa, Menanti Hari Esok... Esok, Esok no, no, no more for you!!!

Anonymous said...

Toksah dok percayalah lakonan mereka2 ni..rakyat dah cerdik sekarang...yang lagi sekor tu lagi best..dok asyik nangis je..tapi pada masa yg sama tolong rembat untuk anak2 dia...syaitan yg amat dikenali.......sudah-sudahlah...kami dah nekad nak tukar pada PR...luorang goreng mcmnana pun pasti tak jalan jugak....