Jan 6, 2012

901 - polis KL benarkan perhimpunan [sumber utusan]

sumber : utusan
walaupun banyak sumber lain yang menyatakan polis kuala lumpur benarkan perhimpunan 901, tapi gua tetap nak kongsi petikan dari utusan ni jugak. rasa 'feel' dia lain macam sikit. kah kah kah! dah la berita pendek dan ringkas. macam nak taknak je menulis ye dak? tapi percaya la cakap gua, esok lusa punya muka depan utusan akan tetap mengutuk habis habisan perhimpunan yang telah 'dibenarkan' ni. ah lantakla, paper dia. bukan ada orang nak beli pun. kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah!


709 dan 901 - bermain dengan nombor

ini masa bersih II. 709 bermaksud '9th of july' atau 'july ninth'

ini isnin depan. 901 bermaksud september 1st  9 january?

notasemut : sekarang benda ni tak jadi hal sebab semua orang tau yang 901 ni merujuk pada 9 januari. tapi percayalah, tahun tahun akan datang nanti mesti ada yang keliru. keh keh keh