Jan 31, 2012

menjelang PRU13 - dulu stadium runtuh, sekarang peralatan kena curi [20 gambar]


KUALA TERENGGANU: Pelbagai peralatan pendawaian elektrik, sistem elektronik dan kelengkapan lain, termasuk dua set jana kuasa Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin (SSMZA), di Kompleks Sukan Gong Badak di sini, lesap dipercayai dicuri. 

Sumber Berita dan Gambar - Berita Harian



















sumber gambar : berita harian

notasemut : nak salahkan siapa bila hal macam ni terjadi? kalau stadium ni berdiri megah dan dijaga rapi, confirm takde siapa nak mencuri. ini benda dah runtuh, lepas tu ditinggalkan macam sampah, memang seronok la pencuri tu kutip barang barang yang masih ada harga. kiranya pandai jugak la pencuri ni. yang bodoh siapa? ni projek siapa? berapa RATUS JUTA dah bazir? kenapa boleh runtuh? apa perkembangan siasatan? ada siapa siapa kena penjara tak? kenapa semua kes yang melibatkan RM beratus juta senyap sunyi? kenapa budak jual baucar buku 1malaysia tak sampai RM200 cepat polis ambil tindakan? kenapa bela lembu dalam kondo boleh pergi bercuti? kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah!