Apr 3, 2012

RON97 naik pukul 12 tengah malam, utusan umum pukul 11 malam

sumber : utusan

notasemut : kenapa lagi sejam nak naik baru nak umum? kenapa malaysiakini boleh umum seawal pukul 8 malam? kenapa tak masuk berita rtm? kenapa tak masuk buletin utama? kenapa takde dalam sari berita penting? kenapa presiden persatuan yang umum? mana pergi menteri? mana pergi perdana menteri? altantuya berkecai berapa bahagian? kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah!


RON97 naik 10 sen mulai tengah malam ini [updated]

sumber : mkini

notasemut : harga minyak malaysia masih antara yang terendah di rantau ini. sekian harap maklum


Lynas dan Mahathir [bukti bergambar]

"Patutlah Mahathir sokong Lynas, anak dia ada kepentingan dalam syarikat tu. Kumpulan Save Malaysia Stop Lynas (SMSL) mendedahkan Mokhzani yang merupakan CEO Kencana Petroleum melalui anak syarikatnya Kencana Torsco mendapat kontrak bernilai RM9.1 juta untuk membekal besi dan karbon kepada kilang Lynas." - dipetik dari FB brader zunar.

ok gua mengaku gua terlepas pandang isu ni. padahal benda ni dah agak lama juga. tapi macam biasa, lepas google sana sini, nah tengok sendiri bukti di bawah..

sumber : businessweek

sumber : businessweek

sumber : businessweek

sumber arkib malaysiakini

notasemut : gua bukan malas nak ulas, tapi gua tengah banyak kerja. jadi, lu orang pikir la sendiri