Apr 10, 2012

menjelang Bersih 3.0 - Kerajaan benarkan BERSIH 3.0 [TERNOW]

sumber : malaysiakini

sumber : berita harian

notasemut : ok, kerajaan dah benarkan. jangan nanti tiba tiba polis KL pulak tak benarkan. bila polis KL benarkan, polis pelancong pulak tak benarkan. kah kah kah!


ABPBH, Zed Zaidi dan Malaysia

lepas baca berita mStar - Zed Zaidi tak matang pertikai kemenangan Aaron Aziz, gua terus pergi melawat blog beliau. dekat dalam blog dia, bukan main lagi dia tanya, "HEBAT SANGAT KE ARTIS LUAR NI?". gua baca sampai habis. memang hebat, dekat hujung siap ada 'TRANSFORMASI!!' kah kah kah! lepas tu gua baca ruangan komen. syukur, ramai lagi rakyat Malaysia yang celik dan bagi nasihat secara sopan.

brader zed zaidi, lain kali sebelum tanya tu.. ah, lu orang tengok la sendiri kat bawah ni.

mengeja pun tak betul. sebagai rakyat Malaysia, gua malu.
sumber : twitter zedzaidi

mari mencari keHEBATan zed zaidi. kah kah kah!
sumber : blog zedzaidi

mahathir kata orang pandai tak nak masuk umno. itu mahathir kata..
gambar : the star


notasemut : sekali sekala jentik artis umno baru nak up ni seronok juga. keh keh keh