Apr 21, 2012

dari lensa semut - perhimpunan bantah LGBT di stadium UPM [50 gambar]

amboi amboi amboi

antara bas yang digunakan untuk mengangkut budak budak




masa tangkap gambor ni, gua kena marah. kah kah kah! gua syak diorang ni kena paksa. dah la sarung baju 'jaringan melayu malaysia'. tak ke bangang?


geng baju merah datang naik motor





duduk rumah tengok kartun lagi seronok la dik oi



geng waris malaya konvoi naik motor. ni kira marshall dia la


jatuh motor. kesian


geng duduk belakang belakang ni macam kena paksa datang je

no komen


antara poster yang bersepah di stadium upm





dif kehormat lah sangat. kah kah kah

geng baju merah kejap kena duk bawah, kejap kena suruh duk atas.





motor geng waris malaya (baju merah)





sampai belakang stage gua ronda


ni tak tau geng mana

budak budak azwanddin

bersepah

ni pun tak tau geng mana





gua blah awal. boring

'saguhati' pihak penganjur :)