May 13, 2012

saman majlis peguam - siapa khairul azam? [video]


siapa paria bernama khairul azam ni? nah, dia lah antara yang paling lantang menyokong ISA satu ketika dahulu. masa tu juga lah kali pertama gua merasa 'nikmat' tear gas. rujuk [dari lensa semut - Gerakan Mansuhkan ISA]. dan tahun lepas, hasilnya, najib umumkan mansuh ISA. khairul azam taknak saman najib ke? kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah!


sumber : utusan


dari lensa semut - Demo Mansuhkan Tol [11 gambar]

gua sampai lambat disebabkan gua spesis boikot tol dan terpaksa mencari laluan tikus sebelum tiba di tempat kejadian. sebagai komunis, redah semak belukar ikut jalan belakang adalah perkara biasa.

masa ni beberapa kereta sempat lalu tol 'percuma'.

"Saya telah bertemu dengan orang PLUS di sini dan mereka kata
akan lihat di kamera CCTV berapa kereta yang lalu. Ada dalam
30 buah juga yang lalu. Dan saya kata pada mereka, beritahu
berapa dan saya akan bayarkan jumlahnya," kata ADUN Sri
Andalas, Dr Xavier Jayakumar. (sumber : malaysiakini)









hapuskan tol!

sebelum tangkap gambar ni gua dah mintak izin dekat owner kereta sebab gua nak 'panjat' belakang (hilux kalau tak silap) sebab nak tangkap gambar. terima kasih kerana sporting.


notasemut : perhimpunan berjalan lancar. sesak sikit dekat tol tu biasa la, kalau takde perhimpunan pun memang sesak sebab semua kenderaan terpaksa berbaris untuk bayar tol. keh keh keh