Jul 2, 2013

Tahukah anda Jalaludin Sulaiman?

Rasanya ramai yang dah tau siapa Jalaludin Sulaiman dan apa jasa dia sampai porak peranda rumahtangga orang lain dibuatnya. Semalam, rupa-rupanya blog pendedahan tersebut hilang tiba-tiba. Tapi, tapi, tapi, ah tengok la sendiri kat bawah ni.

"Kalau blog tu tiba-tiba terpadam, aku akan buat 2 blog baru untuk gantikannya. 
Kalau dua-dua blog tu juga dipadam, aku akan buat 4 lagi blog serupa. 
Dan begitulah seterusnya. Aku bukan ada kerja pun sekarang. 
Baik aku 'kerja'kan dia."


Sumber - FB PAGE Kami Benci Jalaludin Sulaiman

Dan akibatnya, boleh tengok di http://antijalaludinsulaiman.blogspot.com/ atau http://jalaludinsulaiman.wordpress.com

Notasemut : Blogger yang kutuk Najib, Rosmah, Sultan bola, takde pulak blog hilang tiba tiba ye dak? kih kih kih

No comments: